Inte igen, Tele2...
2010-08-18
11:28:01

Varför måste nåt alltid strula? Jag var ju så himla nöjd över att man kunde skaffa iPhone med Tele2... men såna här dagar som idag... då telefonen meddelar att "Du har inget abonnemang för mobildata" blir jag riktigt less... För tillfället har jag faktiskt två surfpaket på mitt abonnemang!!! Om man kan tro det som står på deras hemsida... så varför i hela fridens namn kan jag då inte använda det jag betalar för??


Postat av: Tele2

Hej Lelleland,

Om du har surfpaket inlagt på ditt mobilabonnemang samt inställningar för surf i mobilen ska det fungera att surfa så länge det inte är någon tillfällig driftstörning där du bor. Om du vill ha hjälp att kolla upp detta är min mejladress [email protected].

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.

2010-08-20 @ 19:02:30

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0