Lelle + iPhone = sant
2010-08-01
12:41:49

I fredags släpptes ju då iPhone4... T stog i Skärholmen och köade i ca 3 timmar för att få tag i en... jag jobbade så jag hade ju ingen möjlighet till att delta i det "roliga"... Igår morse gav vi oss ut på jakt efter en iPhone till mig... vi trodde att det skulle vara helt kört men chansade ändå... vi åkte till Skärholmen i tid... innan butiker ens öppnat... och vi möts av en stor lapp där det står att den på 32gb är slut men att den finns i 16gb... Vi tänkte att vi provar lyckan på Media Markt istället... vi åker dit och det är redan kö... vi var väl kanske där 10 minuter innan butiken öppnade... Efter ca 1,5 timmes väntan var det äntligen dags för vårt nummer... och vi fick höra att det fanns kanske 2-3 stycken kvar utan de med 32gb... tjohoo... vilken tur för mig... T frågade ifall de hade haft mycket folk där på fredagen och det hade det tydligen varit... men de hade inte fått sin leverans utav telefonerna förrän på natten mellan fredagen och lördagen... heheeee...  det var nog därför jag lyckades få tag i en... Men nu har jag i alla fall en... :biggrin: iphone4 Nästan hela dagen igår gick åt till att pilla på den nya telefonen... som två prylnördar satt vi med datorer och varsin iphone... vi städade visserligen igår kväll... men sen blev det lite Playstation också... :tongue:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0