Liten men dyr beställning
2010-08-09
16:37:50

Förutom huvudvärken som jag vaknade med och som jag fortfarande har kvar... och vädret... så är det en rätt bra dag idag... Mamma och pappa kommer hem från Finland idag... jippii... har tagit hand om deras post och blommor i 2,5 månad nu... och det ska bli sååå skönt att slippa springa där... sen är det i och för sig skönt att de kommer hem i vilket fall som helst... :biggrin: Jag och några till brukar gå ihop och beställa Dermalogica produkter ibland... och idag var det dags igen... wiiiii... dyrt som vanligt blir det ju ;o)... kommer väl att hamna på en 1300 spänn i alla fall... :whistle: Beställde en ansiktskräm (Active Moist), en fuktgivande booster (Skin Hydrating Booster) och så ville jag testa nånting nytt så det blev en rengöringsprodukt till (Overnight Clearing Gel)... Att det kan vara så roligt att köpa/beställa :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0