Men hur gick det här till?
2010-08-12
13:18:07

Jag berättade på jobbet alldeles jättestolt att jag varit ute och promenerat i två dagar i rad... och visade appen (Runkeeper) jag har på mobilen... och vips... efter en liten stunds diskuterande bestämdes det att ja men då skapar vi alla på avdelningen ett konto hos Funbeat (alla har inte iPhone)... så kan vi följa varandra och peppa och tävla lite... Funbeat är en träningssajt där man själv fyller i vad man gjort för att röra på sig... det finns väldigt mycket olika alternativ... alltså olika träningsformer... den är gratis... och faktiskt riktigt bra... :biggrin: Jag blev tipsad om den av Evet och fyllde i den ganska duktigt i våras när jag höll på med min bantning... har inte testat någon annan sajt... men den här kan jag i alla fall rekommendera... funbeat Och vad skulle belöningen då vara... jo den där cheesecaken jag gjort ibland... ok att den är god... men det betyder ju att jag förlorar hur jag än gör... jag måste ju baka den... ;o) det är ju inte hugget i sten... så jag kanske kan lyckas förhandla belöningen till nåt annat ;o) Men det ska bli lite kul och se hur det går... eller om det bara rinner ut i sanden som vanligt när det gäller mig... :dizzy:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0