Pank!!
2010-08-30
15:12:23

Jag blir alltid lika chockad när det är dags att köpa nya underkläder... Nu hade jag inget val... min BH höll på att ramla av i farten... så jag var ner till Details på lunchen... Notan? Jo... baaara... 1597kr... tack och bock... nu var det i och för sig för tre stycken... typ utgående modeller... "billigaste" jag kunde hitta... men i alla fall... det är helt sjukt... men det är så när man inte har standardstorleken som finns på tex H&M... En annan grej jag tycker är helt sjuk... det är att även om jag gått ner i vikt... så får jag köpa en BH med större kupa än gången innan... hur fan går det ihop? Antoinette Pollyanna Tango Classic


Postat av: Kristin

kan bero på märket... alla har inte samma storlekar =)

Svar: @Kristin,
Bra försök... men det är samma märke på två nya som den gamla... ;o)
Lelle

2010-08-30 @ 15:30:25
URL: http://garpenborgsrustubus.bloggagratis.se/

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0