Reklam
2010-08-05
21:58:31

Det är semestertider på jobbet och jag har fått jobba häcken av mig... jobbade över tisdag och onsdag... idag sket jag fullkomligen i det... och jag kan bara hoppas att jag inte behöver göra det imorgon... Så när jag har kommit hem på kvällarna har jag inte suttit framför datorn... men med mobilen... heheh... så det har uppdaterats rätt dåligt på sista tiden... har inte riktigt blivit vän med WordPress-appen jag har i telefonen... men det är väl bara en tidsfråga innan jag fått kläm på den också... Däremot har jag uppdaterat desto flitigare med Twitter... nåja... försökt i alla fall... så här kommer då alternativen till hur man kan följa mig... ifall det nu skulle finnas någon som inte vill missa något...  ;o)

Och jag heter Lelleland i princip överallt :biggrin:

 
bloglovin
twitter



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0