Shoppat dansgrejer
2010-08-17
23:23:55

Jag är ju helt såld på det här med dans nu... och jag köpte ju dansskor förut... som för övrigt användes i helgen... så gott det gick då... fötterna är ju inte vana vid sånt där... heheh... dansskor Har ju jassat runt i skorna hemma också när jag försökt öva lite... så ytan under skorna har ju blivit alldeles blank... så nu är de hala... och vad gör man då... jo man går till en butik som säljer dansprylar och köper en Rumpf (märket heter så)... en stålborste för mockasulor... och så ruggar man upp ytan... sen är man good to go igen... :cheerful: rumpf Och när jag ändå var där så passade jag på att inhandla ett par nya byxor... :biggrin: SHOPPA! SHOPPA! SHOOPPAA! byxor



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0