Vadär det för fel?
2010-08-12
15:33:12

Hela veckan har jag haft lite strul med kroppstemperaturen... eller vad man nu ska kalla det för... men man skulle ju kunna tro att jag åkt på klimakteriet eller nåt... :w00t: Jag brukar vara frusen av mig... men nu går det fram och tillbaka mellan kallt och extremt varmt... som just nu... känns som att jag ska dö utav värmeslag... och det är inte för att jag skulle ha på mig för mycket kläder... och jag har inte rört på mig speciellt långt från min plats heller... Så vad är det här? Stress? Har mitt promenerande fått fart på blodcirkulationen eller nåt? Har jag ätit nåt konstigt? Har jag gått och blivit så jäkla folkskygg nu så att jag blir helt nipprig bara av att någon pratar med mig? Vad????



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0