30 dagar - Dag 6 - Min dag
2010-12-20
20:11:36

Det var ju synd att ämnet Min dag skulle infalla en sån här dag... en måndag... en rätt så händelselös dag... Jag har inte så himla mycket att berätta faktiskt... inget intressant i alla fall... Tröttare än vanligt... T kom hem vid kvart i tre inatt... och då hade jag inte lyckats somna ordentligt ännu... men när han väl la sig i sängen så tog det inte många minuter förrän det var lights out för min del... och klockan började kvittra klockan sex... fick ju bända upp ögonlocken... :sleeping: En vanlig dag på jobbet... ja sånär som på att jag numer sitter och studsar på en boll istället för en kontorsstol... :wink: Ätit en hel del godis på jobbet... det dyker ju upp godiskorgar titt som tätt... och på det så bjöds det även på tårta och skumpa... Hade ju tänkt ställa mig på Orbitrecken och trampa lite idag... men jag bara orkade inte... så istället sitter jag och pratar i telefon samtidigt som jag bloggar... socialt va... :wink: Näe... det blir inget vettigt av det här... men där har ni det... min dag...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0