30 dagar - Dag 7 - Min bästa vän
2010-12-21
17:09:33

Bilden är gammal och dålig... men den säger ju ändå så himla mycket... :biggrin: handsfree Det här är Kristin... som gör allt för att kunna prata i telefon med mig... :wink: Just den här gången då bilden togs (juni 2009) hade hennes handsfree fått fötter så då ordnade hon till det på det här sättet istället... helt underbart... Jag träffade Kristin tack vare Buster... jag blev tvungen att omplacera honom och jag hade turen att han hittade ett perfekt hem hos henne... När det gäller vissa saker så är vi så sjukt lika... men när det gäller andra saker så kan vi vara raka motsatsen till varandra... men jag tycker nog att likheterna är fler... jag kan berätta precis vad som helst för Kristin utan att behöva känna mig dum eller konstig... vi pratar i telefon i stort sett varje dag... även om vi inte har nånting vettigt att säga... men det är väl så det ska vara... :biggrin: :heart:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0