Ätstörning? Jag? Ok då...
2010-12-10
17:08:14

Åsa hade hittat en artikel som skulle kunna förklara varför jag är så kräsen med mat... jag kan helt klart gå med på att det skulle kunna vara så... för det är ju alltid skönare med en orsak än att vara löjlig eller bara konstig för allt man inte tycker om... :biggrin: Läs artikeln här... no_food_drink


Postat av: Åsa W

Jamen det MÅSTE vara så. Hur ska man annars kunna förklara sin idioti?? :-) Funderar på att skriva ut artikeln, laminera och ta med ÖVERALLT! Kolla.. Jag äter inte för att:....!!
:devil:

Svar: @Åsa W,
Ja men varför inte... det är ju inte en jävel som tror på en annars... jag kan leva med en ätstörnings-stämpel... ;o)
Lelle

2010-12-10 @ 17:10:14
URL: http://wallenrud.wordpress.com/
Postat av: Sara

Klockrent! ;)

2010-12-12 @ 12:36:15

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0