Boll som kontorsstol
2010-12-20
15:31:20

Nu ni... nu ska vi se ifall det blir någon ordning på min rygg... :biggrin: Alisa tipsade om att man kan använda en sån pilates/gym/fitnessboll som stol... jag med min trasiga rygg nappade ju givetvis på den idén... att man inte själv kan komma på såna enkla men bra grejer... Hur som helst så jagade jag rätt på en boll... 65cm... kommer till jobbet och börjar pumpa... den var alldeles för liten... så oavsett längd... vill du inte sitta under bordet... köp inte den storleken... Idag var jag ute på lunchen och införskaffade mig en boll i storlek 75cm... myyycket bättre... den jag köpte idag kostar visserligen 229kr hos Team Sportia... lite väl kan jag tycka... men det ingick en fotpump som jag tyckte var lite lyxigt då jag tidigare fått pumpa med en sån där minivariant som pumpas med händerna... inte kul... På bilden ser ni att det är små piggar på halva bollen... ja det ska då föreställa massageboll på den halvan... vet inte riktigt vad jag tycker om dom ännu... :wink: Men det ska bli väldigt spännande att se vad kroppen säger om det här... :biggrin: fitnessboll



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0