Carolas julkonsert
2010-12-19
21:59:53

Idag har jag och S varit på Carolas julkonsert på Cirkus... IMG_0325 Har sagt det förr och jag säger det igen... hon kan verkligen sjunga... hon har ju en grym röst... men där går gränsen... vad jag inte klarar av är när hon pratar... eller försöker rättare sagt... det är så hackigt och utdraget så jag blir alldeles galen... När det mesta av pratet och tramset var över... och läsandet ur bibeln tog slut... och det gick över till riktig show var det riktigt riktigt bra... Hon sjöng en låt som heter Allt kommer bli bra, mamma... den hade jag faktiskt helt missat... hade inte hört den förut... och när hon sjöng den idag så fick jag verkligen kämpa för att inte börja gråta... satt där alldeles tårögd och snörvlade... Klippet nedan är inte alls lika stämningsfullt som det var på konserten idag...




» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0