Dagens fundering
2010-12-07
22:05:10

Tänkte att jag skulle ta mig en varm dusch innan jag kryper ner under täcket... och vad slutade det med... jo att jag stog med ändan i vädret och skurade botten på duschkabinen... :silly: Är inte det en sån där typisk tjejgrej? Att mitt i (som på väg in i duschen) börja spontanstäda... Min sambo tycker om att ha det undanplockat och prydligt runt omkring sig... och han är faktiskt riktigt duktig på att plocka undan och så... men sen om det är skitigt på golvet eller nåt som behöver torkas på ett bord eller så... det är inte alls lika viktigt... Och varför det undrar ju jag då... jag tror inte att han ser det som städning... och så blir det väl inte lika stor skillnad som när man plockar undan... det ska väl kanske synas ordentligt för att det ska räknas antar jag... eller? Jag är helt klart av den åsikten att män och kvinnors syn på det hela kan skilja sig en hel del... Hur har ni det hemma med städning och så? Ser ni lika på "skiten"? :wink: thinking-cap



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0