Hektisk kväll
2010-12-29
10:15:19

Igår åkte jag hem till mina föräldrar direkt efter jobbet... sen ringde sambon och sa att vi hade besök... jag skyndade mig hem... vi satt och umgicks ett tag sen åkte de hem... vi började med maten osv osv... Under hela kvällen hade jag en känsla av att vara lite stressad... precis som att jag skulle ha glömt nåt... men kunde inte komma på vad det var... tänkte att det är säkert det uteblivna träningspasset som spökar... När jag äntligen kom i säng... alldeles för sent... så kom jag på vad det var... det var ju det där dagliga inlägget jag hade glömt... :w00t: När jag hade krypit ner under täcket fanns det ingenting som kunde få mig att kliva upp och skriva det där inlägget... så det kommer ikväll istället... ytterligare ett där jag byter ut "idag" mot "igår"... hehehe...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0