Julafton
2010-12-25
23:07:14

Vilken fantastisk jul vi har haft... :biggrin: Vi fick en vit jul... och sambon behövde inte jobba... bara det är helt fantastiskt... Vår julafton blev liksom tredelad... vi började med en sovmorgon... sen gjorde vi oss i ordning och packade ner katterna och gick över till mina föräldrar... där blev det julmiddag med min äldsta bror och sen lite senare kom även min ena brorson... trots att det bestämts att vi inte skulle köpa julklappar kunde mina föräldrar inte låta bli... Sen var det dags att packa ner katterna igen och åka över till sambons föräldrar... de bor bara några minuter bort med bil... även där blev det julmiddag... trodde det skulle hoppa ut köttbullar ur mina öron till slut... även hos Ts föräldrar är det sagt att det inte ska köpas några julklappar... men där var det samma sak som hos mina föräldrar... Katastrofalt mätta och rätt trötta åkte vi sen hem och öppnade julklapparna som vi köpt till varandra... sen tog vi det bara lugnt och hade en riktigt mysig kväll... Vad det blev för julklappar blir ett eget inlägg... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0