Lite skärrad
2010-12-09
16:12:48

Satt här för ett tag sen och log lite för mig själv... för om ett par timmar är det helg för min del... men ett samtal fick det leendet att försvinna långt bort... Det samtalet innehöll dåliga nyheter... och det kändes som att hela jag skakade... (inte bara huset den här gången)... nu vill jag bara åka hem... och gråta... för tårarna bränner i ögonlocken... och jag vill inte sitta och göra det på jobbet... :cwy: Det finns mycket värre nyheter att få... men jag behöver få rensa huvet och fundera lite... ingen är döende eller så... och det gäller inte mig... men det blev lite av en wake-up-call... Saker och ting kan förändras snabbt...


Postat av: Alisa - Amor Vincit Omnia

Men vännen:( Vad har hänt?:(

2010-12-10 @ 17:17:54
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0