Lycka i en liten tub
2010-12-08
21:25:11

Idag är jag glad... riktigt glad... för en heltöntig grej... men det var nästan så jag vart lite tårögd när jag stog vid kassan... Idag var jag till The English Shop i Söderhallarna... och där... i den lilla butiken... fanns mina favoritgodisar från England... som jag har längtat... IMG_0299 Skittles visste jag fanns att få tag i i Sverige... men inte orkat anstränga mig för att köpa några... Det är millions sweets i jordgubbssmak som jag gillar bäst... så därför blev det två tuber utav dom... och så ville jag prova två andra smaker också... så det blev en i colasmak och en i bubblegum också...   Och så här ser dom ut... som små små kluttar... :biggrin: millionssweets



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0