Måste välja helt enkelt
2010-12-13
16:13:18

Måndag... blää... med en dålig start dessutom... När klockan ringde imorse vaknade jag med världens huvudvärk... så jag stängde av klockan och försökte somna om... vaknade av att T ruskade på mig och undrade om jag inte skulle jobba idag... så jag blev sen till jobbet idag... men men... borde kanske ha stannat hemma helt och hållet... känner mig inte helt ok... :unsure: I helgen har jag gått och funderat på hur jag ska lösa det med alla mina aktiviteter... och har idag äntligen kommit fram till ett beslut... Har anmält mig till kören nästa termin så det är färdigbetalt och det ska jag gå på... men sen blir det nog inga fler terminer... gympakortet ska inte förnyas... jag får helt enkelt köra på med Orbitrecken hemma... och det blir nog inga fler besök till nagelteknologen heller... Varför ska jag då sluta med dessa saker? Jo... jag vill inte ge upp dansen... jag tycker att det är så himla kul... och det är det enda som lyckats behålla mitt intresse... MEN... det är ju en dyr hobby... så jag måste helt enkelt spara in på annat för att ha råd med att fortsätta dansa... ska eventuellt slänga in en till danskurs men det har jag inte riktigt bestämt mig för än... vi får se... Men nu är det i alla fall bestämt... jag ska satsa på dans... :biggrin: empty pocket



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0