Vilken dag
2010-12-30
21:14:07

Sista arbetsdagen för året... jag har bokat som en galning... men det ser lovande ut... så jag känner mig faktiskt riktigt nöjd... :biggrin: Efter jobbet plockade T upp mig vid stationen och så åkte vi till Sea för att köpa kattmat... och precis när vi åker därifrån så pajar bilen... och vi blir först stående vid rondellen vid CityGross... och sen lyckades vi rulla några meter så vi inte stog i vägen... kallt som satan var det också... just idag så har jag haft kjol på mig... :dizzy: Vi ringde min pappa så han skulle komma och bogsera bilen till verkstan... men strax innan han hann fram så fick T igång bilen... så det blev till att åka följa john till Ts verkstad... det mekades lite och så åkte vi hem... Och det var inte en sekund för tidigt... jag hann ju givetvis bli kissnödig redan när jag satt på t-banan och det blev ju inte bättre av att sitta och huttra i en kall bil... så när vi sen kom till vår egen parkering... med vår bil... så kan jag säga att jag sprang hem... (jag vet... too much information) :wink: Nu har vi hunnit med att äta middag också... så nu är jag helt slut... nu ska jag sitta i soffan och ta det lugnt en stund... :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0