Vips, så var helgen borta
2010-12-12
21:01:26

Även fast jag hade en extra ledig dag i fredags så har den här helgen bara försvunnit... precis som vanligt... :wink: Vi har inte gjort något jättespeciellt... en hel del tid har faktiskt spenderats i sängen... långa sovmorgnar... tittat på film... gjort nåt med datorn... ja... vilat en massa helt enkelt... det har varit jätteskönt... Igår hade vi en liten fotostund med katterna igen... det blir ju likadana bilder för jämnan... motivet ändras ju liksom inte så himla mycket... som ni ser på bilden så gäller det att hänga med... och det gjorde ju inte jag... hehe... IMG_5055 Idag har vi varit och tittat på ett hus... inte för att vi var intresserade av att köpa det huset utan för att titta på det för att det var byggt av en viss husleverantör... men det var inget som föll oss i smaken... Ja och som jag brukar så har jag varit och dansat idag också... läraren sa att vi nu skulle börja lära oss stegen för internationell dans... som i tävlingsdans... jag har inte ens lyckats lära mig stegen för det som kallas för social dans... men det är för att förbereda oss inför bronsnivån som vi börjar på efter sommaren... så det är väl lika bra att börja i tid... hehe...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0