Cambridgekuren
2010-02-05
16:03:37

I tisdags gick ju min vinterjacka sönder... eller dragkedjan rättare sagt.. och först blev jag lite glad för att jag skulle få köpa en ny... På onsdagen gick jag och M iväg på lunchen för att leta efter jacka... det fanns ju inte så himla mycket att välja mellan... men hittade en modell jag kunde tänka mig... givetvis fanns den ju inte i tillräckligt stor storlek i dam-modellen... så jag testade herr... provade en L... och den satt tajt över röven... för övrigt var den lite för stor... då fick jag nog... kände att det här går fan inte längre... nu är det inte kul längre... Jag har katastrofalt dåliga matvanor... hatar allt som har med matlagning att göra... vilket leder till att jag bara äter skräp... vilket också är orsaken till att jag nu hamnat i ett läge där jag väger mer än jag nånsin tidigare har gjort... En gång i tiden gick jag ner ca 10 kilo... med i stort sett bara tallriksmodellen... men då hade jag en sambo som lagade maten och jag behövde bara fixa sallad... färdigserverat och enkelt... Igår var jag och inhandlade en veckas ranson utav Cambridgekuren... och imorse körde jag igång... nu jäklar ska vi se om det händer nåt... visst... jag är hungrig... men jag tror inte att min utmaning ligger i att inte få äta... utan i att jag faktiskt måste lägga om mina matvanor och börja laga mat sen... Berättar mer sen... :o)  WISH ME LUCK!!! log


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Nominera din favorit Inspirations Blogg!

Hehe good luck gumman!:) Hoppas det passar dig!:) Jag är uppe i - 10 kilon nu!:)

2010-02-05 @ 16:10:02
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Nominera din favorit Inspirations Blogg!

Hehe jag förstår!:) Så länge man hittar något som passar en så är det bara att tuta och köra!:)
tack tack!

2010-02-05 @ 16:37:03
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: sari

jag har också en vackas kur i skåpet men har inte kommit igång =P har ju bara kommit på ursäkter värför jag inte kan köra och jag som skulle köra den innan egypten, hoppas att det funkar!

2010-02-05 @ 17:56:24

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0