Det går :o)
2010-02-08
12:50:19

Lunchtid... alla andra har gått för att äta... jag sitter ensam kvar på min plats och jobbar... tråkigt... Får ju äta/dricka 3 shake om dagen... och de måste ju fördelas någotsånär jämt under dagen... så min lunch blir senare... runt 13 nånting... de frågade om jag vill gå samtidigt med dem... men att bara sitta i lunchrummet känns ju inte heller så kul... Det är ju ingen hemlighet att jag kör Cambridgekuren... men jag känner ändå inte för att diskutera saken med alla på jobbet... och jag vill nog inte att alla ska veta heller... jag vet inte riktigt... Det går i alla fall rätt bra... egentligen ska man väl inte väga sig så ofta... men just nu kan jag inte låta bli... det har hänt lite varje dag... och nu visar vågen -2,8kg... efter 3 dygn... drastiskt jag vet... men det gör att jag känner mig ganska motiverad :o) Hoppas att det fortsätter i samma takt :o)


Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Rösta på din favorit Inspirations Blogg!

Åh redan!:) Vad bra men komihåg att lyssna på din kropp om den skulle behöva mat!:)

2010-02-08 @ 13:36:14
URL: http://alisagonzalez.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0