Helgen snartöver :o(
2010-02-07
19:09:10

Kom hem för en stund sen... körde hem Kristin... Idag var vi ute med katterna en sväng... och sen lurade jag Kristin till att prova Zumba... jösses vad vi skrattade... jag tog inte i så mycket och när det började synas stjärnor i ögonen fick jag lägga av... tur att jag inte ska träna imorrn... När man får i sig 470 kalorier per dag är man inte så kaxig... inte än i alla fall... För övrigt går det bra med Cambridgekuren... tredje dagen skulle tydligen vara värst... och det är tredje dagen idag... men jag tycker nog inte att det är värre idag än det varit de två första dagarna... men vi får väl se... Jag kämpar vidare :o) Och tusen tack till Kristin för den här helgen...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0