Ibland har man tur
2010-02-15
22:52:23

Det har varit en jobbig dag idag... vad gäller hungern i alla fall... varit mer hungrig idag än alla andra dar... förstår inte varför jag inte slutar vara hungrig... För en gångs skull lyckades jag komma ihåg att fixa allt jag skulle idag... det händer inte ofta... glömmer jämt nåt... Nu på kvällen har jag faktiskt inte bara slöat... jag ställde mig och trampade en stund på orbitrecken... inte speciellt länge för det orkarde jag inte... men ändå... sen tog jag en varm dusch... peelade hela kroppen... och smörjde in mig... len som bara den nu... mmm... Och så bytte jag sängkläder... lyckligast var nog Greger... vet inte vad han fick för ryck men han verkade gilla det... greger Däremot gillade jag inte vad jag hittade bakom sängen... bägge kontakterna till mina lampor jag har på bägge sidor av sängen var trasiga... jag menar helt trasiga... i smådelar... och den ena var kokande het... snacka om att jag haft tur... det borde ha börjat brinna för länge sen... och de där piggarna som man sticker in i väggen... de delarna sitter löst också... vet inte ifall det är katterna som haft sönder dom eller om det varit jag själv som dammsugit lite för kraftigt... ja jag vet inte... mer än att läskigt är det... och nu har jag inga lampor... hm... fan... 20100215161



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0