Jag vill bada
2010-02-11
21:37:05

I föreningen där jag bor får man tydligen inte fixa till nåt med varken bastu eller ångbastu... jag har ju varit väldigt sugen på ett sånt där duschpalats... och det länge... men det ska man tydligen inte få ha... Jag vill ju väldigt gärna ha ett badkar... idag har jag bara en liten sketen duschkabin som man knappt får plats i... men då skulle jag ju vilja ha ett badkar med väggar... alltså som ett kar med kabin... men utan ånga... det finns ju såna men då innehåller de ju ångbastu och massa annat jag egentligen inte behöver... men jag har inte lyckats hitta någon som passar kriterierna...

Någon som vet om det ens finns och i sånt fall vart?

pPZF1509Hl

En sån här... fast utan en massa finesser... och utan ångbastu... men gärna med bubbel i badkaret... det får man tydligen ha...





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0