Påfyllning
2010-02-09
15:15:58

Då har jag varit iväg och köpt en till veckoranson utav Cambridgekuren... har i och för sig inte slut på den förra ännu... men jag är ledig imorgon och på torsdag har jag annat för mig... så det fick bli idag... Köpte på mig några askar till utav mintpastillerna... de har varit till stor hjälp :o) dyra som fan... men vad gör man inte... får ju inte äta några halstabletter eller tugga tuggummi... och det kan ju vara trevligt att ha mintsmak i munnen ibland... :o) 82-1 Igår kväll var jag jätteladdad och såg fram emot att ställa mig på vågen... när jag gjorde det imorse så visade den exakt samma siffror som igår morse... hahaha... där fick jag...  nytt försök imorgon alltså :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0