SL, träning och besök
2010-02-24
10:21:39

Igår hann jag inte med mycket... igen... Hade en bra dag på jobbet... fick en hel del gjort... sen när jag skulle hem blev det givetvis problem... jag gick tidigare igår igen för att hinna med en buss innan värsta rusningstrafiken... det resulterade i att jag fick stå ute i massa minusgrader i minst 45 minuter... mmm... jag var skitglad... Bussen kom och jag kom hem... tränade lite... eller ja... trampade på orbitrecken och körde lite AB-slide... det har jag gjort varje dag nu i över en vecka... duktiga jag... Hoppade in i duschen... medan jag står i duschen kommer T... han fyllde år igår... och normalt så brukar vi gå ut och äta när nån utav oss fyller år... men nu äter ju inte jag... så han hade käkat med några kompisar men kom över till mig sen... hade ju inte sett honom på länge kändes det som... stackarn... han har att göra nu med det här vädret... I alla fall... sen blev det film... och när han åkte hem var dags att sova för mig... en i stort sett datorfri kväll... skönt... Imorse gick min buss i princip enligt tidtabell... blev ju jätteglad... jag gick lite tidigare hemifrån och blev stående ca 10-15 minuter innan min buss kom... ingen större fara... SL hade skärpt till sig vad gäller ersättningsbussar... men det var nog pga att gröna linjen funkade bättre idag... medan jag väntade på min buss kom det säkert 15 st som skulle till Liljeholmen... oftast två åt gången men precis innan min buss åkte så såg jag fyra samtidigt... däremot var det ju kört på motorvägen... satt på bussen i över en timme... men jag hann precis till jobbet... Hoppas att det går bättre i eftermiddag :o) Nu är det jobb jobb jobb och jobb som gäller... hej och hå!



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0