Blääää
2010-01-12
21:41:26

Vilken jävla dag jag hade igår... kändes förjävlig i alla fall... Det började lite fint med att laddaren till min mobil gick sönder igår morse... sen var det i och för sig en vanlig arbetsdag... var duktig och tränade... och åkte hem... När jag kommer hem slänger jag igång en maskin med tvätt... och sätter mig vid datorn... sen fortsatte eländet... msn strulade givetvis... det höll på att bli översvämmning i badrummet... icq gick inte att starta... bloggen krånglade... Till slut blev jag så less så jag bara gav upp och gick och la mig... Den här kvällen har jag spenderat med att städa i badrummet och putsat varenda j-a del av rören under handfatet... Låter kul va!?!  ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0