Dag 7
2010-01-24
20:58:24

Idag gjorde jag nåt jag aldrig gjort förut... Jag hade i lite balsamspray i håret och lät det lufttorka... och sen gjorde jag inget mer... inge guckamucka i håret... och jag har fortfarande håret utsläppt... det har aldrig hänt förut... håret har alltid åkt upp i en tofs tidigare... efter typ bara en halvtimme eller nåt... Fick lite bråttom att ta bilder imorse för jag skulle ju iväg... så på bild 1 och 2 är håret inte helt torrt ännu... och på bild 3 är håret som det ser ut just nu... inte speciellt vackert... men då har jag alltså haft håret utsläppt hela dagen... och legat i sängen och glott på tv också... så det är inte så konstigt att det ser ut som det gör... ;o) dag7BM-crop Men jag måste ta mig till en frisör... utväxten gör ju att håret ser helskitigt ut fast det inte är det... det ser faktiskt värre ut på bilderna än vad det egentligen är... Det jag ville ha sagt var att den här BalsamMetoden verkar ju funka :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0