Feeling hot hot hot
2010-01-19
10:20:51

Det är allmänt känt att jag är frusen av mig... jag fryser i stort sett jämt... det är i alla fall väldigt sällan jag tycker det är för varmt... och nu menar jag inte när det är sommar... Igår var en märklig dag... jag hade linne på mig och över det en kofta... jag var så varm så jag blev tvungen att öppna koftan och sitta och vifta med nåt för att fläkta lite... hade på mig såna där tantstrumpor... nylonstrumpor... har högklackade skor på jobbet som jag försöker använda... jag var så varm så jag var tvungen att sitta utan skor... kunde inte ha på mig dom... Det kändes helmärkligt att vara så varm... när man inte är van vid det... det ska bli spännande att se ifall det blir nåt liknande idag med...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0