Gosegubben
2010-01-31
20:13:05

Sitter här alldeles tårögd och glad... Sen Sessan flyttade in har Greger varit en riktig surgubbe... man har inte fått gosa med honom och i princip inte ens klappa honom... han har legat i sängen och tvärs över mina ben på kvällar och nätter... men det räknas inte... För en stund sen hoppade han upp i sängen och kom och la sig brevid mig... jag satte mig upp och tänkte försöka klappa honom lite som jag brukar... bara det att den här gången fick jag ju det... han vred och vände på sig så jag kunde klappa honom på magen och buffade med huvudet för att gosa lite... Minns inte ens när jag hört honom spinna senast... så det var en riktigt trevlig gos-stund vi hade... :o) hoppas det kommer fler gånger... eller allra helst att han blir lika gosig som han var förut...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0