Perfektionist?
2010-01-02
02:54:41

Åsa gjorde ett webbtest på Expressen för att se ifall hon är en perfektionist... vilket hon tydligen var... ;o) Jag har alltid tyckt att jag åkt på en släng utav det där och ville också göra testet... så här kommer mitt resultat... Du har många perfektionistiska drag och ibland hetsar du upp dig över småsaker. Din omgivning kan tycka att du är alldeles för petig. "Bestäm dig?" "Vad spelar det för roll?" utropar dina vänner frustrerat och du förstår inte hur de kan ta så lätt på allt. Du har tidigt lärt dig att det du gör är viktigare än den du är. Och därför är det så viktigt att det du gör blir bra. Försök att slappna av och släppa kontrollen. Ett misstag är inte hela världen. Det är ju precis så jag är... :o) 01:54


Postat av: Åsa W

Hehehe... Se där ja! Jag googlade perfektionist, valde bilder - Å VIPS en bild på Åsa!!!

2010-01-02 @ 12:42:28
URL: http://www.metrobloggen.se/wallis

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0