Seg
2010-01-17
11:50:15

Det är ju söndag... vilodag... finns det någon regel som säger att man måste kliva upp?? Jag tror inte det... ;o) Även om jag gärna skulle ligga kvar i sängen hela dan... så känner jag redan hur det börjar krypa i kroppen... jag vet ju att jag har massor att göra... Det jag lyckats göra på min to-do-lista för helgen är klippa klorna på katterna... och fått ut alla julgrejer... har tvättat men det finns mer... har tre rum kvar att dammsuga och torka golven i... har inte letat fram kvittot ännu... och så är mina blommor i akut behov av någon form av första-hjälpen-behandling... Jag tänker börja med lite gos med Sessan... sen lär väl magen börja skrika... sen kanske jag kommer igång...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0