Snö, snö och snö
2010-01-28
10:42:09

Då var det massor med snö igen då... det gör mig i och för sig ingenting... det är bara fint och det blir ljusare... men innan gångvägar plogats är det jäkligt tungt att ta sig fram... Som igår efter träningen var jag rätt så trött i benen redan som det var... och så hade det snöat massor... höll knappt på att ta mig upp för den lilla backen jag har hem... funderade på att lägga mig i en snödriva och vila... men insåg att det skulle ju bli alldeles för kallt ;o) Och imorse var det ju såklart ännu värre... men däremot fungerade T-banan som den skulle... vid den tiden jag åkte i alla fall... det var ju trevligt... Låg fortfarande i sängen imorse när jag loggade in på sl.se från mobilen... hoppades på att allt skulle vara inställt så jag hade kunnat fortsätta sova... men det var en sån grön fin bock vid T-banan... så det var bara att kliva upp :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0