Tidigt i säng ikväll
2010-01-27
22:30:21

Det känns som att jag har lite småont i hela kroppen...  Det var ett svettigt pass vi var på idag... men roligt... :o) Träningsbhn var helt ok... givetvis inte lika bra som den gamla... som man är van vid... men det är bara att acceptera att jag inte kommer att hitta en som sitter likadant... den är nämligen från stenåldern... Har i två kvällar försökt komma i säng i tid så att jag kan läsa en stund också... men inte hunnit med mer än några sidor för att klockan hunnit bli så mycket... jag ska nog ta och fixa allt som är kvar att göra redan nu så jag kan gosa mig ner under täcket... och faktiskt spendera den här kvällen med att läsa... och ingenting annat... Natti natti



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0