Update
2010-01-07
22:36:09

Det var så himla skönt med en helt datorfri dag igår... ok.. jag hade en hel del att läsa när jag startade datorn för ett tag sen... men ändå... Igår hann jag inte mer än kliva upp och duscha... så kom Jenny... sen gick vi ner till centrum för att handla frukost till mig... mitt i handlandet fick jag för mig att jag skulle baka... sagt och gjort... vi handlade ingredienser och gick hem... sen vevade jag ihop Mockarutor... smarr smarr... Sen senare blev det middag på O'Learys med T och Jenny... även det supersmarrigt... Och kvällen avslutades med att glo på Tv... Idag har det varit full rulle på jobbet som det brukar vara vid ett årsbokslut... Min kusin och hans flickvän är och hälsar på hos mina föräldrar i ett par dagar... så först var jag hos mina föräldrar och sen följde de med och hälsade på hos mig... givetvis för att träffa katterna.. heheh... imorgon blir det att passa på och träffa dem igen innan de åker tillbaka till Finland på lördag morgon...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0