Bara halva dagen kvar
2010-07-30
13:31:53

De få sekunderna som solen faktiskt tittat fram idag har fått mitt humör att stiga avsevärt jämför med resten av den här veckan... och så är det ju äntligen fredag... det tjatas mycket om fredagar... men det är ju inte helt utan anledning... :tongue: Tänkte dela med mig av en bild på hårbollarna... jag fick den här bilden i veckan... husse hade lyckats ta en bild... och jag blev ju sådär töntigt glad som vanligt... Bägge är inne i en gosperiod just nu... men det är sällan de gosar med varandra... så det är därför sånt här gör mig alldeles varm om hjärtat... (nänä... inte alls någon blödig matte) :biggrin: IMG_0229x


Postat av: Lotta

Åååhh så mysigt gosigt...

2010-07-30 @ 21:31:15
URL: http://www.magicasibir.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0