Inte många dagar kvar :o(
2010-07-22
11:09:15

Vart tar dagarna vägen... varje dag tänker jag att jag måste blogga lite... men så blir det inte av... och nu är det torsdag och det sista inlägget jag lyckats få till var i måndags... :w00t: Finns i och för sig inte så mycket att berätta om dagarna som gått den här veckan... på måndagen och tisdagen lyckades jag sola ett par timmar... hann dock inte få någon bränna att skryta om... det har handlats och lagats mat... kollat på film... I tisdags blev vi med tv-spel... alltså ett eget... Playstation 3... så nu måste jag ta och hitta nåt roligt spel till mig... :o) ja förutom Singstar då såklart... ;o)  Några tips?? Igår så var jag till Riikka och fick naglarna fixade... vi var och käkade med R och M... och så en film på kvällen... that's about it... Börjar känna paniken över att behöva börja jobba på måndag... blääääää...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0