Jagär inte ensam
2010-07-29
16:24:07

Det finns fler... det är inte bara jag som är konstig... :biggrin: Jag blir lätt åksjuk när jag åker med de "nya" tunnelbanevagnarna... det går lite i perioder... och när det varit som värst har jag fått använda mig utav såna här åksjukeband...   åksjukeband Hur som helst... pratade med en tjej på jobbet idag... och hon är likadan!! Hon behöver inga åksjukeband men det har hänt att hon blivit tvungen att kliva av för att hon mått så illa... :sick: Folk brukar titta på mig som om jag vore helt knäpp när jag berättar att jag blir åksjuk... och jag kan inte komma ihåg att jag skulle ha träffat någon tidigare som är likadan... så det är faktiskt lite skönt att ha en som förstår vad man menar... :cheerful:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0