Sköna dagar ute i solen
2010-07-13
20:55:17

Då var det dags igen då... update... Fredag: Efter jobbet så träffade vi kompisar till T... och det slutade med att vi gick upp till ett lokalhak i Norsborg och satt där en stund på uteserveringen... ingen alkohol för vår del... vi åkte hem väldigt tidigt som ett par gamla pensionärer... ;o) Lördag: Vi var och fixade lite i Ts lägenhet... har jag för mig i alla fall... sen satt vi uppe hos Ts kompis på kvällen... grabbarna spelade TV-spel och jag roade mig med att spela labyrinten på Ts iphone... inget vettigt alltså... men ändå tillräckligt för att inte bli uttråkad... Söndag: På söndagen var vi faktiskt utomhus större delen utav dagen... vi var i Slagsta Marina och käkade lite... träffade kompisar till T också... sen åkte jag, T, Ts kompis R och hans tjej M (mmm jag vet... dessa bokstäver...) till nåt som kallas för Utsiktsplatsen... det var verkligen en fin utsikt men just så blåste det storm däruppe... 20100711172 20100711173 På kvällen åkte vi till Gömmaren och grillade... det blev inget badande... hade inga badkläder med mig... men jag hade nog ändå tyckt att det var för kallt... japp... jag är en riktig badkruka... ;o) Måndag: Aaaah... första riktiga semesterdagen... :o)  Igår var vi då iväg till Gnesta... R tog oss på en liten sightseeing... vi åt lunch på Luis kök... och sen var vi en sväng till Södertuna slott... tror det hette så... jättefint... strosade lite längs med vattnet... och så fotade jag det där trädet... men jag vet inte varför det var nåt märkvärdigt... hann inte läsa skylten... ;o) 20100712174 20100712175 20100712176



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0