Snackar i nattmössan
2010-07-24
17:00:17

(Tidsinställt inlägg)

Jag har en tendens att prata i sömnen... det visste jag ju om... men här i veckan lyckades jag med nåt annat... Väcktes en morgon av att T gormar typ "Fan klockan är sju... och jag har sovmorgon till klockan åtta!!"... tänker inte så mycket på det utan tror att nån fiskmås eller nåt väckt honom så jag vänder mig om och somnar om... när han sen kliver upp och ska gå till jobbet mumlar jag "Hej då" lite glatt... han stirrar ilsket på mig och stänger sovrumsdörren... och jag fattar ingenting... När jag sen ringde honom lite senare berättade han att jag... prick klockan sju... hade väckt honom... jag hade alltså legat och tittat på honom... "ruskat" om honom dessutom och sagt att det är dags att kliva upp... det var då han hade gapat om att han hade sovmorgon... Jag har alltså på nåt sätt "vaknat" precis vid klockan sju... (jag visste att han hade sovmorgon till klockan åtta för det sa han kvällen innan)... och väckt honom... fast jag själv sov... Nu var ju det där en rätt harmlös grej... (beror iofs på vem man frågar.. hihi...) men jag tänker ju givetvis på vad mer man håller på med när man sover... inatt sa jag tydligen "Jag kommer inte hem" två gånger... och näe... jag sjöng inte... ;o) Vet ju att det här inte var det sista utav mina nattliga aktiviteter... men jag kan ju bara hoppas att det fortsätter vara "harmlöst"... Vad har ni varit med om eller lyckats med själva? :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0