Update
2010-07-06
12:04:51

I'm back!! :biggrin: Jag tog tydligen en ordentlig paus från allt med blogg och datorer överhuvudtaget i ett gäng dagar... det har varit rena berg- och dalbanan på sista tiden men nu börjar det ordna upp sig... Så här kommer då en sån där kort och tråkig liten update: Fredag: Det blev ju som jag skrev i det förra inlägget middag på Kolgrillsbaren... jättegott såklart... minns inte riktigt hur vi spenderade resten av fredagen... men vi glodde säkert på någon film på kvällen... Lördag: Vi låg i sängen och drog oss väldigt länge på lördagen... sen var vi och handlade och hälsade på hos Ts föräldrar... de kom även förbi och hälsade på hos oss sen senare på eftermiddagen... kvällen spenderade vi med att tvätta katterna... det kommer bilder sen... ;o) Söndag: Jag och gumsan J var och såg Eclipse på Heron... filmen var givetvis bra och nu väntar jag bara på att få se nästa... jag och J tog en sväng på IKEA också... så mycket mer vettigt gjordes inte den dagen... Måndag: Arbetsdag... jag gick hem lite tidigare... jätteskönt... det blev middag på Sonarga och sen blev det film på kvällen... fick även sms om att vår säng kommer att levereras på tisdag nästa vecka... UNDERBART!!



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0