Dags att uppdatera lite
2010-06-07
16:25:40

Det är inge bättre med halsen... suck... om jag måste va sjuk kan jag väl i sånt fall vara helt däckad så det inte finns nåt annat alternativ än att ligga i sängen... som det är nu är jag för frisk för att vara hemma men mår ändå inte så bra... En kort update om helgen... Fredag: jag och T glodde på Tv... Lördag: var och hämtade Kristin och Buster... vi tog en långpromenad med jycken och höll på att inte hitta hem... ;o) sen åkte vi till dansskolan för Tony Irvings Dinner Show... vi hade skitkul och blev tvungna att åka hem mycket tidigare än vi hade velat... Buster fick vara hos mina föräldrar och vi hade lovat att de inte skulle behöva gå ut med hunden... efter det intog vi ett lokalhak och hade hur kul som helst... Söndag: Jag, T och Kristin var i Huddinge och käkade... jag skulle ha kört hem Kristin och Buster men tyckte inte att det var lämpligt att köra... så T ställde upp som chaufför... efter det var det dags för mig att åka till dansskolan för näst sista lektionen... Vad hände med alla mina tråkiga helger? Hade hur mycket tid som helst men inget att göra... var i alla fall utvilad... annat är det nu tydligen... :o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0