En gosig morgon
2010-06-01
13:02:09

För någon vecka sen så tänkte jag att jag skulle försöka börja med att sova med sovrumsdörren stängd... alltså stänga ut katterna... det är så ofta de röjer på nätterna... och jag vill ju sova... Hann inte med många nätter förrän handtaget till dörren gick sönder... så jag fick byta ut dörren... och sen åkte jag ju till Norge... Det blev alltså inte speciellt mycket utav det... och så kom jag ganska snabbt fram till att jag blir kokt i sovrummet ifall dörren är stängd... det blir på tok för varmt... även med vädringsfönstret öppet... och då hör man allt ljud utifrån istället... Så inatt testade jag en annan variant... sovrumsdörren öppen... men med kattluckan öppen till balkongen... på vintern går inte det för då fryser man ihjäl... men nu funkar det... Sessan såg jag inte till på hela kvällen och morgonen... inte förrän det var dags för mat... hon har nog sovit på balkongen hela natten... men däremot blev jag väckt utav Greger... klockan hade i och för sig ringt första gången redan vid det laget... så egentligen var det väl inte han som väckte mig... men i alla fall... Jag vaknade av att någon... trodde det var Sessan... som försökte hitta en bra plats på mina ben... men det var ju Greger som försökta gosa lite... jag låg på sidan med ena armen utsträckt längs med kudden... och när han såg att jag öppnade ögonen och jag sa godmorgon kom han och la sig med huvudet på min arm... han hade så mycket gos till sin matte imorse så det såg ut som att han inte visste vart han skulle ta vägen... hur mysigt som helst... mattes gosegubbe...



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0