INK!
2010-06-17
22:18:51

Så fort någon nämner nåt om att tatuera sig... så är det som att det ploppar upp en liten djävul på ena axeln och bara tjatar om att jag också ska göra det... Skulle väldigt väldigt väldigt gärna göra det... men jag vet ju inte vad jag vill ha... har i och för sig några idéer... men långt ifrån nåt färdigt... men då är det på en ny tatuering... den jag har i svanken är ju i akut behov av att fixas till... men jag kan inte bestämma mig för vad jag skulle vilja göra med den... det jag vet är att jag inte bara vill fylla i den... jag vill utöka den... JAG VIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLL!!!!!!!! och det NU!!! paint


Postat av: Evet

Spammar din blogg.. så mkt motivation har jag :tongue: jag vill också tatuera mig!! fast en liten en, på ankeln :angel:

Svar: @Evet,
Do it!! Jag ska tatuera mig så fort jag vet vad jag ska göra med den i svanken...
Lelle

2010-06-22 @ 16:32:00
URL: http://evets.blogg.se

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0