Jag behöver en ny... visst?? ;o)
2010-06-29
11:44:10

Några saker som strular på min mobil:
  • Laddar inte som den ska
  • Startar om ibland när någon ringer
  • Fastnar ifall jag ringer ett samtal samtidigt som nån ringer mig
  • Två "Facebook-appar" fungerar inte
  • Mobilblogga fungerar inte (tillfälligt iaf)
  • Vid förra uppdateringen nollställdes allt i luren (har funkat tidigare)
Visst måste det väl vara så att jag bör skaffa mig en ny mobil... snart...??? :tongue: Kanske typ en iphone eller nåt... :whistle:


Postat av: Alisa

Inga kanske, KÖR!:D

2010-06-29 @ 12:17:48
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Sari

Ja, tycker allt att det verkar så :wink:

2010-06-29 @ 20:23:44

» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0