Jotex suger
2010-06-02
00:21:46

Jag är fan skitsne på Jotex... Gjorde en beställning för en evighet sen... och det som fanns i lager då var en lampa jag hade beställt... av någon anledning så kunde de inte skicka de varor som faktiskt fanns i lager utan jag blev tvungen att vänta tills de hade alla och som då skulle skickas samtidigt... Hämtade mitt Jotex-paket i söndags... och inte fan fanns det nån lampa med... utan det står bara att den är slutsåld... men den fanns när jag beställde... Det bara haglar in reklam från Jotex och jag kan inte låta bli att rata hela jäkla stället... jag har ingen lust att beställa därifrån några fler gånger... jäkligt synd att de klantat sig för ibland har de ju faktiskt grejer man skulle vilja ha...

MORR!!





» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0