Kattens no 1 - Herkules
2010-06-14
15:50:47

I lördags fick jag äntligen ändan ur vagnen och köpte nytt klösträd till katterna... "hyllplanen" i den gamla är så små så det är nästan bara halva Greger som får plats... När vi skulle montera ihop trädet upptäcker vi att det är en liten hylla som saknas... jag ruttnade ju totalt... vågade inte montera ihop det och butiken hade stängt för dagen... Ringde dit på söndagen och så sa de att de skulle prata med leverantören idag... och idag ringde de och meddelade att nästa vecka skulle jag få hyllan... aja... jag monterade upp trädet igår i alla fall... T var inte hemma så med ett gäng svordomar fick jag ihop det till slut... En sån här blev det... fast i vitt... inte den roligaste kanske... men den har en "hylla" rätt högt upp som bägge får plats i... och det var ju det jag var ute efter... herkules Har nån gång varit inne på att buda på typ tyska ebay för att få hem ett träd billigt... men det blir aldrig av och så vågar jag inte riktigt... kanske till nästa gång... ;o)



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0