Lelle testar
2010-06-01
23:19:58

Har haft en del bekymmer med olika deos... och den jag tyckt funkat bäst hittills var Bats från Apoteket... bats För ett tag sen såg jag en reklam för en ny deo... Rexona Maximum Protection... och tänkte att den måste jag prova... så den inhandlades förra veckan och testandet startade igår... tycker att 100 spänn är lite väl dyrt men Åhléns hade nån kampanj för 75kr så då slog jag till... 20100601126 Tog på mig deon igår morse även om det ska ge bäst resultat ifall man applicerar det på kvällen... tog mig genom gårdagen utan att det luktade svett... Och imorse efter duschen lät jag bli att ta på mig nån deo... det kändes helt fel... det hör ju till morgonrutinerna att man tar på sig deo... hur som helst så tänkte jag att nä nu jäklar ska det här testas ordentligt... för de lovar ju faktiskt att det ska hålla 48 timmar... jag tog med mig deon till jobbet för säkerhets skull... ;o) Nu ca 1,5 dygn... två arbetsdagar senare... luktar jag fortfarande ingenting under armarna... helt fantastiskt... och imorgon kan man alltså ta på sig det igen... Ska bli spännande att se hur den fungerar efter ett träningspass... men jag har inga såna inbokade just nu så det får bli ett senare test... men så här långt... DET FUNKAR TA MIG TUSAN!! :biggrin:



» Namn:
Kom ihåg mig?

» E-postadress: (publiceras ej)


» URL/Bloggadress:


» Kommentar:






 

RSS 2.0